Aleksandar Bubanović (Zagreb, 1923.-2009.) u Zagrebu je završio gimnaziju i muzičku školu. Usavršavao se je na odjelu za filmsku glazbu na akademiji Chigiana u Sieni. Napisao je glazbu za gotovo stotinu crtanih, dokumentarnih i igranih filmova, među kojima se ističu: Nestašni robot i Cowboy Jimmy oba u režiji D. Vukotića, Premijera N. Kostelca, Kod fotografa V. Mimice, Dioklecijanova palača Š. Šimatovića, Martin u oblacima B. Bauera i Đavolja posla Z. Grgića. Za glazbu u filmu Osvetnik dobio je nagradu na festivalu u Annecyju. Scensku glazbu napisao je za pedesetak kazališnih djela, između kojih se osobito izdvajaju: Hotel za luđake F. Hadžića, Poslije pada A. Millera, i Policajci S. Mrožeka. Svoj najviši domet je ostvario simfonijskom fantazijom O, more (1965.), u kojoj je sjedinio obilježja simfonijskog jazza i impresionizma. Bavi se i slikarstvom te je bio član likovne grupe Zagreb 69 od 1988. godine. Samostalno izlaže u Zagrebu, Varaždinu i Karlovcu, a izložbe nose naslov All that jazz, jer mu je slikarstvo tematski vezano za tu glazbu. Bubanovićeva ljubav prema glazbi, slici i riječi, rezultirala je televizijskim feljtonima Naši slavni umjetnici o Franji Bosancu, Ivanu Padovcu, Vjekoslavu Karasu, Vlahi Bukovcu, Emanuelu Vidoviću, Vladimiru Beciću, Oskaru Hermanu, Otonu Postružniku i Miroslavu Kraljeviću, koje je režirao po svojim scenarijima. Također je napisao roman Gitaroedos namijenjen mladim glazbenicima.